środa, 21 maja 2014

Jogurtowe lody truskawkowe dietetyczne ;-)

Lody powstały w ramach eksperymentów pt. odchudzanie deserów. Kocham lody, jak już pisałam nie raz i nie dwa, więc poszukiwałam jakiegoś lekkiego odpowiednika. Deserek wyszedł genialny. Powtórzę go nie raz i nie dwa ;-)




Przepis własny

Składniki (na 1 porcję)

mały jogurt naturalny (może być grecki)
truskawki (ok. 15 sztuk)
opcjonalnie coś do posłodzenia (fruktoza, cukier, syrop z agawy, miód itp.)

Truskawki zamrażamy i wyciągamy z zamrażarki około 30 minut przed miksowaniem (ważne, żeby odtajały). Jogurt zostawiamy w zamrażalniku na czas, w którym lekko się zamrozi (u mnie ok. pół godziny). Do miski wrzucamy truskawki i delikatnie blendujemy, następnie dodajemy jogurt i opcjonalnie coś do posłodzenia i całość blendujemy. Powstaną nam kremowe lody, które przekładamy do pucharka.

Można taki deserek posypać bakaliami, prażonymi migdałami, polać czekoladą, dodać na wierzch bitą śmietanę i świeże truskawki. Ja akurat lubię lody bez dodatków.

Smacznego!

Przepis bierze udział w akcji
Akcja lodowa 2014

1 komentarz:

  1. Do tego idealnie nada się kawa espresso point lavazza , uwielbiam takie połączenia , są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz czasem kilka słów od siebie :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...